Cookie beleid HSV DUNO

De website van HSV DUNO is in technisch beheer van VoetbalAssist en gebruikt cookies. Hieronder de cookies waar we je toestemming voor nodig hebben. Lees ons cookiebeleid voor meer informatie.

Functionele cookies

Voor een goede werking van de website worden deze cookies altijd geplaatst.

Analytische cookies

Google analytics Toestaan Niet toestaan

Marketing cookies

Facebook Toestaan Niet toestaan

Afspraken gemaakt over wie en hoe oefenduel te organiseren

Afspraken gemaakt over wie en hoe oefenduel te organiseren

15 december 2010 0:00

Henk Ruijl



PROCEDURE VOOR HET ORGANISEREN VAN OEFENWEDSTRIJDEN BIJ DUNO THUIS

A. ORGANISATIE VAN DE WEDSTRIJD

  1. Eerst kontakt opnemen met de Wedstrijdsecretaris van DUNO om te overleggen of het gezien ‘t wedstrijd- en trainingsschema mogelijk is om een oefenwedstrijd te organiseren en, zo ja:
  • op welke datum
  • op welk tijdstip
  • op welk veld
  1. Daarna kontakt opnemen met de trainer en leider van het betreffende DUNO-team:
  • checken of datum en tijdstip geschikt zijn
  • overleg m.b.t. de beoogde c.q. mogelijke tegenstander
  1. Vervolgens kontakt opnemen met de beoogde tegenstander om definitieve afspraken te maken voor de oefenwedstrijd;
  2. De gemaakte afspraken doorgeven aan de Wedstrijdsecretaris van DUNO voor plaatsing op het schema van de Oefenwedstrijden;
  3. Tevens de betreffende Coördinatoren informeren: d.w.z. zowel de Technisch Coördinator als de Coördinator van de betreffende Commissie;
  4. In overleg met de Wedstrijdsecretaris en de Commissie-coördinator zorgen voor een geschikte scheidsrechter;

B. VERANTWOORDELIJKHEDEN

  1. Zorg voor een vaste kontaktpersoon (leider/trainer/ouder) die aanspreekbaar is m.b.t. de betreffende oefenwedstrijd;
  2. De begeleiding (leider/trainer/ouder) van het ontvangende DUNO-team is vóór, tijdens en nà de wedstrijd verantwoordelijk voor de gang van zaken, zoals bijv.:

- uitgifte en inname van kleedkamersleutels, vlaggen (*), fluiten en ballen;

- ontvangst en begeleiding van scheidsrechter en tegenstander;

- verstrekken van consumpties in de rust;

- een ordelijk verloop van de wedstrijd.

C. HORECA

  1. Standaardvoorziening (kantine gesloten)
  • opening kantine niet noodzakelijk
  • men kan dan voor verblijf terecht in het Sponsorhome annex Bestuurskamer
  • voor koffie(*), frisdrank en snoepgoed kan men terecht bij drie automaten in de hal boven
  1. Uitgebreide voorziening (kantine geopend)
  • opening kantine wél gewenst/noodzakelijk
  • barbezetting dient in dat geval door de kontaktpersoon/leider/trainer/ouder van het ontvangende DUNO-team als volgt te worden geregeld:

- in eerste instantie de Horecacommissie benaderen

- als die geen bezetting kan regelen dan de Verenigingsmanager inschakelen

- indien ook dat niet lukt dan zelf ouders van spelers benaderen

- barmensen dienen vanaf 30 minuten vóór aanvang van de wedstrijd tot minimaal 30 minuten na afloop aanwezig te zijn voor het verrichten bardienst;

- mocht het regelen van barbezetting niet mogelijk zijn dan blijft/gaat de kantine dicht en kan uitsluitend gebruik worden gemaakt van de Standaardvoorziening (zie boven).

(*) Koffieautomaat: is besteld en wordt binnenkort geleverd en geplaatst in de hal boven;

(*) Vlaggen: binnenkort te vinden onder het sleutelrek in de Commissiekamer.

Bij het niet volgen van deze procedure kan de betreffende oefenwedstrijd helaas géén doorgang vinden !

Delen

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!