Bakkerij Segaar bestaat honderd jaar en lezers van deze site profiteren mee. Wie de bonnen afdrukt die bijgaand zijn gelinkt, kan met bon in de hand een gratis brood afhalen (bij een bestelling van twee broden) bij een van de vestigingen van bakkerij Segaar. Het gaat om zogeheten Hubertus-broden, speciaal ontwikkeld ter gelegenheid van het eeuwfeest. De broden, naar een eigen recept van de bakkers van Segaar, vallen bij klanten bijzonder in de smaak. Wie een print meeneemt van bijgaande pdf-bestanden kan een (derde) gratis brood (bij aankoop van twee) meenemen! DE AANBIEDING IS GELDIG TOT EN MET ZATERDAG 17 APRIL.
Klik hier >>> en hier >>> voor de bonnen van gratis brood!
Een interview met Victor Sturing, een van de eigenaren:
Dat is mooi nieuws voor DUNO'ers, een gratis brood!
Victor: "Ja, het lijkt ons leuk iets voor de clubmensen te doen. En dus eigenlijk ook voor iedereen die deze site bezoekt. Wie een bon meeneemt naar een van onze winkels kan een derde gratis brood afhalen. Overigens krijgen alle klanten bij aankoop van Hubertusbrood een Big Shopper mee, dus die hoort er ook nog bij.
Jullie hebben een recept bedacht voor een bijzonder brood, vernoemd naar jullie oprichter Jan Hubertus Segaar. Vertel eens?
Victor: "Wij kregen steeds vaker te maken met het feit dat ons brood aan het einde van de dag op was. Dat is ook lastig te voorspellen elke dag. We hebben nu een broodformule bedacht waarbij onze mensen in de winkels het brood kunnen afbakken. Het komt erop neer dat we in de bakkerij alles afmaken, tot dat laatsteacht minuten. In feite zetten we het procede dan stil, om het in de winkel af te maken en te bakken. Daardoor hebben we altijd vers brood in de winkels, de reacties zijn enorm enthousiast. Het brood is vernoemd naar de oprichter, vandaar: Hubertus-brood. Grootste voordeel: er is altijd brood op voorraad dat geweldig vers smaakt."
Klinkt uniek?
Victor: "Er is geen bakker in Nederland die dit heeft. We zijn er bijzonder trots op."
Hoe gaan de zaken bij de honderdjarige?
Victor: "We hebben het echt niet slecht, ook al is Nederland in economisch slecht weer. Dat is hetvoordeel van ons vak: mensen hebben altijd brood nodig. Je merkt wel dat de luxeartikelen minder verkopen. De kern is dat we moeten blijven vernieuwen. Samen met Mark Barendse, de andere eigenaar, zetten we daarop in. En verder merken we dat ons motto 'kwaliteit en service' erg tot de verbeelding spreekt. We zijn een kwieke honderdjarige dus, met volop drang tot vernieuwing en zin in de toekomst. En blijven een trouw sponsor van DUNO."