Cookie beleid HSV DUNO

De website van HSV DUNO is in technisch beheer van VoetbalAssist en gebruikt cookies. Hieronder de cookies waar we je toestemming voor nodig hebben. Lees ons cookiebeleid voor meer informatie.

Functionele cookies

Voor een goede werking van de website worden deze cookies altijd geplaatst.

Analytische cookies

Google analytics Toestaan Niet toestaan

Marketing cookies

Facebook Toestaan Niet toestaan

Jeugdcommissie mikt op 20 of 21 jeugdteams in nieuwe seizoen

Jeugdcommissie mikt op 20 of 21 jeugdteams in nieuwe seizoen

16 februari 2011 0:00

Henk Ruijl

De DUNO-jeugdcommissie (op de foto de E3) heeft dinsdagavond16 februari een eerste beleidsvergadering gehad ter voorbereiding op het nieuwe seizoen. Tal van punten werden met groot enthousiasme besproken. Op weg naar 20 of 21 jeugdteams in het seizoen 2011-2012!

Een greep uit de besproken onderwerpen:

Aantallen Jeugdteams volgend seizoen:
- inventarisatie huidige aantallen spelers per leeftijdscategorie
- schatting mutaties einde lopende seizoen (verwachte opzeggingen/vertrek, doorstroming)
- benodigde instroom nieuwe spelers en het daaraan gerelateerde aannamebeleid per categorie
- aantal jeugdteams volgend seizoen: 20 à 21.

Jeugdtrainers:
- aantal benodigde trainers per leeftijdscategorie
- zowel selectie als niet-selectie
- inventarisatie c.q. behoud van aanwezige trainersarsenaal en eventuele doorstroming
- benodigde aanvulling per leeftijdscategorie c.q. werving en selectie
- mogelijke update beloningsstructuur, bijv. kleding (trainingspak/coachjack), consumptiebonnen, gratis trainerscursus, etc.

De 2e Beleidsvergadering zal plaatsvinden op woensdag 2 maart a.s. aanvang 20:00 uur. Daarbij staan de volgende punten op de agenda:

- Leiders (aantal benodigde leiders per leeftijdscategorie, inventarisatie c.q. behoud van reeds aktieve jeugdleiders, benodigde aanvulling plus werving en selectie, mogelijke beloningsstructuur in de vorm van coachjack en consumptiebonnen);
- Coördinatie Jeugdvoetbalzaken (periodiek overleg Coördinatoren Jeugdcommissie/Technisch Coördinatoren/Trainers-Leiders, noodzaak van Algemeen Technisch Coördinator/Hoofd Jeugdopleiding geassisteerd door drie Technisch Coördinatoren voor A/B, C/D, E/F, vacature TJC voor de C/D, zelfde splitsing in Coördinatoten Jeugdcommissie waarvan A/B en E/F ingevuld en vacature bij de C/D, plan van aanpak voor invulling van de drie vacatures);

- Materialen/kleding (tijdige bestelling en beschikbaarheid vóór aanvang seizoen, trainingspakken/coachjacks, voldoende bruikbare ballen iincl. Net, waterzakken, bidons, sponsen, hesjes, pilonnen, sleutels, bruuikbare E/F-doeltjes, ophangen grensrechtersvlaggen in de commissiekamer voor algemeen gebruik, etc.);
- Jeugdscheidsrechters (inventarisatie huidige situatie, mogelijke aanvulling, opleiding, tenue, begeleiding, etc.).

U en jij zien: er komt heel wat bij kijken om goed voorbereid het nieuwe seizoen in te kunnen. De vrijwilligers van de jeugdcommissie doen er alles aan.

Het streven is om vóór medio maart a.s. de uitkomsten van beide bijeenkomsten in hoofdlijnen te communiceren d.m.v. een nieuwsbrief (zowel op de site als een papieren versie die wordt uitgereikt aan ouders e/of spelers).

Delen

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!